Persoonlijke aanpak en advies
Maar we gaan tegelijkertijd verder. We bekijken ook heel goed jouw huidige telenet-factuur en geven advies waar nodig. Zo kan het interessant zijn om een nieuwe formule of aanbieding te nemen die voordeliger, maar ook beter is voor jou. Heb je vragen over jouw aanrekeningen of abonnement? Je bent altijd welkom! Je verdient als klant een exclusieve topservice.
Vervaecke-Nollet service, ook aan huis
Heb je een defecte digicorder, een voedingskabel die niet meer ok is, powerlines die geen internet meer geven of een door de hond stuk gebeten afstandsbediening? Kom snel tot bij ons. Zo kunnen we jouw defecte toestellen testen met een speciaal telenet- testsysteem en heel snel analyseren waar het bij jou juist fout gelopen is. Telenet levert ons wekelijks een groot aantal omruilgoederen (digiboxen, digicorders, modems enz.) waardoor wij jullie bij problemen snel kunnen helpen met een nieuw toestel. Ligt het probleem niet bij jouw digicorder of digibox? Geen paniek. Wij komen tot bij jou thuis en zoeken tot het probleem opgelost is.